12/22/2007

Hezké Vánoce a šťastný Nový rok !

Vážení spoluvlastníci,

přeji vám všem krásné a klidné Vánoce a do Nového roku vše nejlepší !

Během konce Ledna bych si vás opět dovolil pozvat na neformální setkání do naší zasedačky.
Termín během začátku Ledna upřesním a budu se těšit na shledání.

Za SVJ

Petr Zvoník

Internetizace - posun termínu

Vážení spoluvlastníci,
připojení našich domů k internetu pro STA ( společné televizní anténě ) nám zadrhlo na nemožnosti dostat se v 1443 v 6 patře do místnosti sušárny. Kdosi si tam již poněkolikáté zřídil sklad a vyměnil zámkovu vložku. Vložku jsem nechal odstranit naším údržbářem panem Vodičkou a firmě 1 Aerial tam bude umožněn vstup pro instalaci wifi antény.
Internet z STA konektorů ve vašich bytech bude však zprovozněn až po Novém roce.

Za SVJ
Petr Zvoník

12/04/2007

Schuze SVJ

Vážení spoluvlastníci,
minulý týden proběhla schůze našeho Společenství. Bohužel, sešlo se nás necelých 50% ( dle bytové a nebytové plochy ), a opět jsme nebyli usnášení-schopni.

Zde je zápis ze shromáždění:

Zápis ze shromáždění vlastníků
Společenství vlastníků jednotek Peluškova 1443, Lipnická 1448
IČ: 271 08 325, se sídlem Praha 9, Kyje, Pelušková 1443, PSČ 198 00
konaného dne 28. listopadu 2007
V hotelu Pramen, Za Černým mostem 362/3, Praha 9

I.Úvod

V 18:45 byla zahájena prezence
V 19:15 bylo konstatováno, že není přítomna nadpoloviční většina členů (49,25%) společenství, a proto bylo zahájeno shromáždění pouze jako informativní a s jednotlivými body budou přítomní pouze seznámeni, bez hlasování.
Program jednání:
1. Zahájení
2. Investiční akce v roce 2007 - instalované vybavení našich domů3. Plánované akce na rok 20084. Hlasování o zvýšení příspěvku do fondu oprav na 8,- Kč.5. Hlasování o kamerovém dohledu v garážích6. Hlasování o výměně zámků vstupních dveří a společných prostor7. Informace o stavu pohledávek SVJ8. Kontrola úkolů z minulého zasedání9. Diskuse
10. Závěr

19:20 p. Zvoník představil jednotlivé členy výboru a zaměstnance správcovské společnosti IKON

II. Investiční akce, které se uskutečnily v roce 2007

1. Kotelna: správu kotelny od 1. 9. 2007 převzala společnost KOMTERM, která nahradila dosavadního správce p. Vodičku. Tato společnost zajišťuje jak správu, tak i dodávku plynu. Tímto krokem jsme získali dodávku plnu s nižším 9% DPH. Při převzetí kotelny byla provedena její revize a byl konstatován problém a nutnost výměny čerpadel a kotlů – je nutné výměna. Touto výměnou by měl být odstraněn hluk.
2. Kamerový systém ve sklepech a příprava do chodeb. Ve sklepech nad vchody byl instalován kamerový systém, který je vyústěn do místnosti ostrahy ve 1446.
3. Oprava panelu (dilatační spáry) v garážích -1pp. Jedna dilatační spáry již byla opravena (dodána gumová izolace). V současné době je hlášena obdobná porucha u jiné spáry. Společnost IKON připraví cenovou nabídku na odstranění této další závady.
4. Podepsaná smlouva na poskytnutí intrnetu se společností…..…… po společné televizní anténě. Dokončení do konce roku 2007.
5. Oprava střechy. Oprava v největším rozsahu v únoru 2007 po větrné smršti – bylo hrazeno z pojištění. Poté ještě několikrát oprava uvolněných střešních tašek. Vždy se jednalo o dílčí sektorovou opravu. Plošná oprava střechy je pro nás momentálně finančně nedostupná. Bude řešeno postupně dle priorit.
6. Byla podepsána smlouva s panem Vodičkou – zajišťuje údržbu a běžné opravy v domě.

III. Plánované investiční akce na rok 2008

1. Výměna vchodových dveří. V současné době jsou nainstalovány dřevěné dveře, které jsou často opravovány a nejsou nikterak zabezpečeny proti vnějším útokům. Cílem je výměna těchto dveří (vchody z ulic Lipnická a Pelušková) za bezpečnostní hliníkové. Z plánovanách akcí má tato nejvyšší prioritu.
2. Instalace kamerového dohledu nad vstupnímu dveřmi (se záznamem) – s tím souvisí výměna zámků – souběžně budou ponechané po nějakou dobu i stávajících klíče. Popřípadě je možné použít čipovou kartu, nebo trojhlavé klíče (maximální zabezpečení)
3. Podpůrný systém (fy Intertem). Nabídnuta studie ohřevu teplé vody za pomocí solárních panelů na střechy.
4. Kamerový systém do garáží – nutné hlasování všech členů. Někteří nemají v garáži parkovací místo, nicméně garáže mohou být možným místem vstupu cizích osob do domu , a tím pádem i místem ohrožení.


IV. Představení odůvodnění návrhu na zvýšení příspěvku do fondu oprav.

Pan Zvoník přednesl návrh na navýšení příspěvku do fondu oprav ze současných 4,50 Kč/m2/měsíc na 8 Kč/m2/měsíc s tím, že tento příspěvek považuje za minimální proto, aby bylo možné udržovat dům v dobrém stavu. Vzhledem k nepřítomnosti nadpoloviční většiny o této záležitosti hlasováno nebylo.


V. Informace o stavu pohledávek SVJ

K 31.10.2007 je stav pohledávek společenství:
Celková částka za bytové i nebytové prostory: cca 600.000,- Kč
Z toho společnost Eshel: cca 200.000,-. Zástupkyní společnosti Eshel byla přislíbena úhrad dluhu v nejbližší době.
Do dnešního dne bylo 6 případů, které společně činní ca 300.000,- řešeno soudně.
Stav jednotlivých případů
1. Dluh byl již vymožen, po nabytí právní moci exekutor poukáže peníze, katastr již odblokoval nemovitost
2. Na základě uzavřené dohody o narovnání byla žaloba vzata zpět, soud vrátí soudní poplatek
3. Proběhl soud, nařízena exekuce
4. Podán návrh na nařízení exekuce, dosud nebyla nařízena soudem
5. Podána žaloba, soud pátral po adrese, ustanoven překladatel do jazyka anglického, soud obesílá žalovanou stranu, soud čeká na vyhotovení překladů a jednání v této věci by mělo být předběžně dne 12.3.2008
6. Podán návrh na exekuci, exekutor již vydal exekuční příkaz a v současné době činí dotazy a zjišťuje příjem povinného
Ostatní případy do cca 30.000 dluhu jsou řešeny upomínkami jednotlivých dlužníků.
Pokud někdo neví, jaký je přesně předpis poplatků – je k vyžádání ve společnosti IKON (viz kontakty)


VI. Kontrola úkolů z minulého zasedání

1.) Výtah– paní Didova byla pověřena kontrolou, zda může v případě poruchy výtahu společnosti OTIS zavolat i někdo jiný z obyvatel. Mechanismus je nastaven tak, že může na společnost OTIS zavolat i kdokoliv z obyvatel a pracovnice centrály společnosti OTIS toto ověří u pověřených osob (p. Zvoník, pí Didova, zástupce IKON)
b) Eshel Prague a.s. zjistí parkovací stání – ověří paní Hrabcakova. V tuto chvíli společnost Eshel všechny parkovací stání v -2pp prodala a není tedy možná jejich výměna.
c) Pro potřeby rychlého vjezdu Městské policie do garáže a případě nutného zásahu, poskytnout místnímu oddělení MP dálkové ovládání garáže. Zajistí paní Didova. Policie obdržela kontakt na pí Didovou a pracovníky ostrahy, kteří jsou 24 hod přítomni v budově a policii jsou oprávněni do budovy kdykoliv vpustit.
d) Možnost instalace indikátorů topných těles – prověří IKON. Společnost IKON shromáždí cenové nabídky na montáž a předloží výboru k posouzení. A Bude o tom diskutováno na příštím shromáždění
e) Bylo konstatování, že údržba vnitrobloku není vyhovující. Společnost IKON prověří stávající smlouvu a společně s paní Didovou zajistí vhodnou úpravu zeleně. Vzhledem k finančnímu zatížení bylo přistoupeno k zajištění vlastními silami. Kontejnery byli vyplety,osázeny rostlinami, na cestách byl zničen plevel a byla přiseta tráva. Pro příští rok je plánováno s údržbou stávajícího stavu.
f) Vstupní kódy pro venkovní (vstupní) a vnitřní dveře ještě někde fungují. Společnost IKON byla pověřena prověřením této situace a zrušením přístupových kódů . Bylo provedeno a vstupní kódy již nejsou aktivní.
g) Společnost IKON byla pověřena zajištění opravy funkce telefonu u vstupních dveří. V tuto chvíli není možné zajistit, neboť neexistuje technická dokumentace stavu.
h) Byl vznesen požadavek na přiložení kontaktních adres členů Výboru, paní Adamové za společnost Eshel Prague a.s. a společnosti IKON k rozesílanému vyúčtování služeb. Bylo rozesláno s spolu s vyúčtováním. Další kontakty budou přiloženy v tomto zápisu.

VII. Diskuse a úkoly

a) Byl vznesen požadavek na možnost úhrady poplatků za služby pomocí SIPO. Tato služba je možná, pokud by byl projeven zájem alespoň 30-ti členy. Kdo má zájem o úhradu SIPO, ať to oznámí na mail pí Didové.
b) Zvonky – společnost Eshel prověří stavební dokumentaci, který zvonek patří ke kterému bytu
c) Společnost IKON prověří světlo v parkovišti -1pp
d) Byl vznesen požadavek na prověření časovače světla u vchodu do obou domů – pověřena společnost IKON
e) Revize pojistné smlouvy – pí Didova byla pověřena provedením revize pojistné smlouvy a porovnáním s nabídkami jiných pojišťoven
f) Společnost IKON byla pověřena opravou dveří v chodbě vstupu do budovy Lipnická 1448
g) Společnost IKON byla pověřena dohledem nad úklidovou společností, Hlavně úklid chodníků před domy


VIII. Kontakty

Členové výboru:
Předseda: Petr Zvoník, tel: +420603200124, e.mail: zvonikovi@iol.cz, petr.zvonik@seznam.cz
Místopředseda: Iva Didova, tel: +420733123744, e.mail: iva.didova@seznam.cz
Člen výboru: Eshel Prague, a.s., zastoupení JUDR Dianou Hrabciakovou, e.mail: dhrabcakova@horizonholding.cz
Správa majetku:
správce domu - IKON, spol. s r.o.
adresa provozovny : Praha 8, Kandertova 1131/1a
mobil provozovny : 777 757 184
e-mail provozovny : Praha8@ikon.cz
faxové číslo provozovny : 286 580 296
Kontaktní osoby :
technik : Zdeňka Míková -tel.: 286 580 296,


8. Závěr

Na závěr bylo konstatování, že vzhledem k neschopnosti usnášení tohoto shromáždění, bude nutné bude další shromáždění svoláno nejpozději v ½ roku 2008.
Vzhledem k tomu, že nebyly vznášeny další námitky, připomínky a podměty, předseda shromáždění prohlásil za skončené.
Shromáždění bylo ukončeno v 20,58 min.